Accesorile pentru telefoane comandate pe site-ul www.aisishop.ro se livreaza numai prin curierat rapid la adresa clientului. In cazuri speciale putem livra si cu Posta Romana. Termenul de livrare este de 24-48 ore din momentul efectuarii comenzii la adresa specificata in formularul de comanda. Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de firma etc.
In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, acest lucru va fi anuntat atat pe site cat si pe toate retelele sociale. Comenzile primite vineri dupa orele 17.00 vor fi procesate saptamana viitoare, luni dimineata. Datorita programului firmelor de curierat in weekend nu se fac expedieri. Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri. Inainte sa primiti coletul, veti fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.
Taxa de transport este de 17 ron pentru localitatile din aria de acoperire a firmei de curierat Urgent-Cargus cu care Aisi Shop are contract. Pentru celelate localitati, clientii vor fi contactati de un reprezentant Aisi Shop pentru a li se comunica costul transportului. Aisi shop nu isi asuma raspunderea pentru starea produselor dupa ce acestea au fost predate curierului. Atentie: in cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.
Plata produselor achizitionae se poate face in 2 moduri:
Daca ati ales metoda de plata „Plata ramburs”, plata se face numerar in lei, integral catre agentul de curierat care efectueaza livrarea la domiciliu a produselor.
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
Toate comenzile venite prin intermediul site-ului www.aisishop.ro sunt confirmate telefonic de un reprezentant Aisi Shop direct cu clientul. In cazul in care clientul a scris un numar incorect/are telefonul inchis/nu raspunde timp de 2 zile la telefon, Aisi Shop isi rezerva dreptul de a anula comanda si de a nu livra produsele.
Livrarea accesorilor se realizează doar în condițiile în care status-ul unei tranzacții în panoul de administrare este „Livrare permisă” de culoare verde. Orice alt status va fi de culoare roșie și nu permite livrarea serviciilor/produselor.
Stări posibile:
Livrare permisă! (comanda poate fi onorată)
În curs de verificare manuală! (tranzacția se află într-un proces de verificare antifraudă)
Așteptăm răspuns de la client! ( au fost solicitate informații supliementare de la client)
Livrare doar în magazin pe baza BI/CI/Card (la ridicarea comenzii din magazin se solicită clientului CI/BI si Card. Cardul este necesar a se verifica, telefonic cu operatorii EuPlătesc, pentru a se confirma daca este cel utilizat la realizarea tranzacție)
Posibilă fraudă – plata la livrare (tranzacția online va fi anulată)
Livrare INTERZISA! Fraudă – plata la livrare (tranzacția online va fi anulată).
Mai multe detalii aici.
Multumim,
Echipa Aisi Shop.