1.Cum imi creez cont pe www.aisishop.ro?
– In partea de sus a site-ului veti gasi o optiune care se numeste intra in cont/inregistrare. Aceasta optiune permite inregistrarea ca tip client pe magazinul de accesorii AisiShop si iti permite sa faci cumparaturi prin comanda on-line cu livrare in intreaga tara, plata cu cardul sau ramburs, iar livrarea e gratuita la comenzi mai mari de 300 de lei.
2. Ce avantaje am ca utilizator inregistrat?
– Fiind un utilizator inregistrat poti beneficia de reduceri periodice in functie de istoricul cumparaturilor, precum si de cele mai bune oferte pentru accesoriile telefoane mobile.
3. De unde sunt si cand sunt expediate produsele?
– Firma este localizata in Bucuresti. Tot de aici sunt expediate si accesoriile pentru telefoane, din stoc. Toate comenzile primite vor fi ambalate si expediate in a doua zi lucratoare de la efectuarea comenzii si plata produselor.
4. In cat timp ajung produsele la mine acasa?
– AisiShop expediaza produsele catre comparator printr-o firma de curierat rapid sau posta romana in cazuri de exceptie. Astefel produsele ajung la tine in maxim 48 de ore de la data expedierii produsului.
5. Acceptati retururi?
– In cazul in care ati primit produsul comandat dar doresti sa-l schimbi sau sa-l returnezi, e suficient sa ne scrii folosind formularul de contact. AisiShop accepta retururi de produse daca produsele nu au fost desfacute si pot fi revandute. Costurile transportului in cazul unui retur sunt suportate de client.
6. Ce fac daca vreau sa anulez sau sa modific o comanda efectuata?
– In acest caz te rugam sa ne scrii folosind formularul de contact, cat mai rapid posibil. Comenzile pot fi modificate sau anulate, insa doar atata timp cat produsele nu au fost expediate. Odata expediate, comanda nu mai poate fi modificata sau anulata.
7. Sunt un distribuitor/revanzator local si vreau sa vand produsele de pe site-ul AisiShop pe plan local. Cum pot face?
– In cazul in care doresti o colaborare de tip B2B cu Aisi Shop, te rugam sa ne scrii folosind formularul de contact. Un operator iti va raspunde in cel mai scurt timp posibil si te va indruma pentru a putea incheia un contract comercial si a incepe o colaborare in domeniul distributiei de accesorii pentru telefoane mobile.
8. Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
– Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata ca atare.
9. Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
– Daca ai primit alt produs decat cel comandat, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului de contact, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.